Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Первозванівська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04365098) був реорганізований і увійшов до складу Первозванівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Первозванівка
Кіровоградський район, Кіровоградська область

Про встановлення податку на землю

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення «Про встановлення податку на землю на території  Первозванівської сільської ради 2019 рік»

 

 

Проекту рішення Первозванівської сільської ради «Про встановлення податку на землю на території Первозванівської сільської ради на 2019 рік»

 

Проект рішення Первозванівської сільської ради «Про встановлення податку на землю на території Первозванівської сільської ради на 2019 рік» розроблений відповідно до Податкового кодексу України, Земельного кодексу України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Проект рішення Первозванівської сільської ради «Про встановлення податку на землю на території Первозванівської сільської ради на 2019 рік» розроблено з метою поповнення бюджету сільської ради, зміцнення матеріальної і фінансової бази місцевого самоврядування, сприяння соціально-економічного розвитку Первозванівської сільської ради.

1. Визначення та аналіз проблем, яку буде розв’язано шляхом регулювання.

Проектом рішення передбачається затвердження податку на землю, що  створює  умови для надходження до бюджету сільської ради коштів одержаних  від сплати податку на території Первозванівської сільської ради  .

Обґрунтування прийняття регуляторного акту.

Встановлення податку на землю на території Первозванівської сільської ради відповідно до Податкового Кодексу України забезпечить збільшення надходжень до бюджету сільської ради.

Основною метою прийняття відповідного рішення є виконання місцевого бюджету та ефективне використання коштів для виконання Програми економічного та соціального розвитку територіальної громади, а забезпечення прозорості та відкритості надходження та використання коштів бюджету.

За умови не встановлення податку на землю рішенням сільської ради, відповідно до Податкового кодексу України, даний податок буде нараховано за ставками які діяли на 31 грудня року який передує бюджетному періоду в якому планується застосувати податок на землю, що призведе до втрат сільського бюджету. Це суперечить регуляторним принципам.

2. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлення цілей.

В якості альтернативи до запропонованого регулювання можна розглянути збереження існуючої ситуації та не приймати Рішення «Про встановлення податку на землю на території Первозванівської сільської ради на 2019 рік». Така альтернатива є неприйнятною в зв’язку з тим, що в даному випадку відповідно до норм Податкового Кодексу України, такий податок до прийняття рішення справлятиметься виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням ставок податку які діяли станом на 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, що не сприятиме наповненню сільського бюджету.

У той же час обраний спосіб досягнення встановлених цілей є раціональним:

– оскільки забезпечує принципи державної регуляторної політики;

– досягнення цілей державного регулювання;

– забезпечує реалізацію потреб у вирішення проблем місцевого значення;

– встановлює порядок нарахування і сплати та розміри ставки єдиного податку, який надходить до місцевого бюджету.

Таке Рішення сприятиме створення фінансової основи самодостатності територіальної громади.

3.  Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми і відповідні заходи.

Згідно Податкового кодексу України до повноважень сільської ради належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів на території сільської ради. Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення Первозванівської сільської ради. Запропонований спосіб досягнення цілі є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм прийнятого рішення на території Первозванівської сільської ради.

Після прийняття зазначеного рішення на території Первозванівської сільської ради з питань оподаткування відповідатимуть вимогам чинного законодавства.

4. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

Ймовірність досягнення цілей ґрунтується на високій мотивації громадян та суб’єктів господарювання стосовно виконання вимог акту, яка полягає у:

  • простоті та доступності положення;
  • простоті виконання вимог положення;
  • врегулювання прав і обов’язків громадян і суб’єктів господарювання, на яких поширюється дане положення;

Можлива шкода у разі настання очікуваних наслідків дії акту не прогнозується.

5.   Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акту.

У разі запровадження запропонованого проекту рішення сільської ради очікується наступний результат:

  1. Відповідність розмірів ставок єдиного податку діючому законодавству, зокрема Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями.
  2. Надходження коштів до місцевого бюджету з метою їх подальшого спрямування на соціально – економічний розвиток територіальної громади та ремонт об’єктів соціальної сфери.
  3. Часткове виконання Програми економічного та соціального розвитку територіальної громади.
  4. Обґрунтування строку чинності регуляторного акту.

З моменту набрання чинності даного проекту рішення термін дії 1 рік.

6.  Показники ефективності регуляторного акту.

1. Збільшення надходжень до сільського бюджету внаслідок прийняття запропонованого проекту рішення Про встановлення податку на землю на території Первозванівської сільської ради на 2019 рік.

8.  Відстеження результативності.

Для відстеження результативності рішення Первозванівської сільської ради відповідно до статті 10 Закону України «Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності» буде застосовано аналіз статистичних даних, даних бюджетної та податкової звітності.

Терміни відстеження результативності дії запропонованого проекту рішення сільської ради встановлені:

– базове – до дня набрання чинності регуляторного акту;

– повторне – через рік після набрання чинності регуляторного акту;

– з моменту закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акту.

 

 

 

 

 

Сільський голова                                               П.П.Мудрак

 


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua